Hem > Allmänt, Information, Leveranstid, True Message > Information om True Message m.m.

Information om True Message m.m.

Hej alla fina!

Helt otroligt, vilken anstormning det blev på True Message-armbanden. Jätteroligt!
Tyvärr har det medfört att det blivit en liten kö, då materialet tagit slut och jag måste vänta på att det nya ska komma. Så fort jag har materialet så jobbar jag så fort jag kan. På kvällarna. Efter mitt riktiga jobb. Fortsätter det så här, så vete tusan vart det slutar, haha. 🙂

Mitt mål är att ni aldrig ska behöva vänta mer än två veckor från beställning till att smyckena finns runt ert finger eller er hals/handled etc. Under två veckor hinner jag beställa, producera och skicka. Vanligtvis har jag dock allting hemma och då har ni era smycken inom en vecka.

Men fortsätt beställa, för jösse namn. Det finns ju massvis med smycken. 🙂

Förresten, ni har väl inte missat att ni till höger här kan lägga till er mailadress för att prenumerera på by airaM? Då får ni ett mail varje gång det kommer ett nytt inlägg på bloggen. Så slipper ni kila hit i ”onödan”. 😉

Vi hörs!

/Maria. 🙂

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

