Hem > Allmänt, Information > Premiär

Premiär

Hjärtligt välkomna ska ni vara till …by airaM.

Här kommer jag lägga upp smycken – armband, halsband, ringar och örhängen – som jag designat och tillverkat själv. Alla smycken är handgjorda och varje del av smyckena som läggs upp har behandlats med kärlek och omsorg.

Mina ledord är kärlek, unik och äkthet och varje ledord är viktigt i min process att göra smyckena såväl som er vilja att bära desamma.

Som regel kommer jag inte jobba med ”äkta” material, så som äkta silver, läder, skinn osv, utan med äkthet menar jag att varje smycke jag gör betyder någonting för mej och det är det jag vill att de ska göra även för er. Därför har ni alltid möjlighet att komma med egna önskemål om hur just ert smycke ska se ut, vad gäller färg, material, symboler och dylikt.

Så småningom kommer jag även göra en lyxigare variant av mina smycken, smycken som alltså kommer vara äkta även när det kommer till materialet. När så är fallet hojtar jag naturligtvis till.

Jag hoppas att ni kommer hitta något som faller er i smaken och om ni gör det lämnar ni antingen en kommentar här i bloggen, eller skickar ett mail till byairam@hotmail.com.

Nu kör vi!

Kategorier:Allmänt, Information
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

